2 jaar garantie
bijna 12.000 tevreden dePrintermonteur.nl klanten
Huismerk toner
Gratis verzending v.a. 100,-
Snelle levering
Sinds 1995

FAQ

Tips en veelgestelde vragen

De meeste van onze verzending lopen via de firma DPD. Wanneer de bestelling door de brievenbus past versturen wij deze per brievenbuspost.

 

Voor 14.00 besteld op een werkdag de volgende werkdag in huis.

Besteld op maandag Bezorgd op dinsdag
Besteld op dinsdag Bezorgd op woensdag
Besteld op woensdag Bezorgd op donderdag
Besteld op donderdag Bezorgd op vrijdag
Besteld op vrijdag Bezorg op maandag
Besteld op zaterdag Bezorgd op dinsdag
Besteld op zondag Bezorgd op woensdag

* Uitzonderingen op feestdagen

De bezorgkosten binnen Nederland bedragen €3,95

Heeft u een bestelling boven de €100,- dan word uw bestelling gratis verzonden.

Betaald u met iDeal dan is de verzending ook gratis.

Wij adviseren u om uw lege toners in te leveren bij een van de vele inzamelpunten bij u in de buurt. Deze zijn ook vaak te vinden in uw lokale supermarkt. Ook kunt u zich aan melden bij stichting AAP die komen de toners dan ophalen en doneren alle opbrengsten aan een goed doel. Voor meer informatie zie AAP.

Dit is alleen mogelijk indien uw bestelling nog niet is verzonden. Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Dit is alleen mogelijk indien uw bestelling nog niet is verzonden. Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

U kunt bij ons betalen via: iDeal, creditcard en op rekening (wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen)

In het onverhoopte geval dat uw bestelling niet compleet is of beschadigd, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.

Tips & oplossingen

1. Verwijder de toner/s.
2. Ontkoppel de printer voor 10-20 minuten van het stroom.
3. Start de printer opnieuw op.
4. Plaats de toner/s opnieuw.

Mocht het probleem niet verholpen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Het komt wel eens voor dat na het plaatsten van een nieuwe toner de printer blijft aangeven dat de toner leeg is.
  • Is dit het geval dan kunt u de inktniveau’s handmatig resetten  dmv. onderstaand stappenplan.
  • Controleer eerst of er geen printopdrachten meer open staan.
  • Stuur dan een nieuwe printopdracht naar uw printer
  • Er zal nu nog steeds vermeld worden dat uw toner leeg is.
  • Druk nu tien seconden op de reset knop ( dit is het rode knopje met daarin een rood driehoekje).
  • Er bestaat een kans dat u deze handelingen twee keer moet uitvoeren, voor zowel de zwarte en kleuren toner.

Als er één of meerdere kleuren niet op het papier verschijnen is de kans groot dat uw printkop is uitgedroogd. In dit geval moet u contact opnemen met onze collega’s voor een servicebeurt.

 

Als uw toner een slechte afdruk produceert adviseren wij u om een reiniging uit te voeren. Mocht dit niet werken word het tijd voor een servicebeurt bij onze collega’s.

0
Winkelwagen