2 jaar garantie
bijna 12.000 tevreden dePrintermonteur.nl klanten
Huismerk toner
Gratis verzending v.a. 100,-
Snelle levering
Sinds 1995

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

 

Prijzen exclusief BTW

De vermelde prijzen op de website van OfficePower – deprintermonteur.nl zijn ten alle tijden exclusief BTW. Prijzen inclusief BTW worden ter uwer informatie tussen haakjes vermeld.

Garantie huismerk printersupplies

Op onze printersupplies bieden wij volledige garantie. Indien uw printersupply onverhoopt uitvalt kunt dit melden via het daarvoor bestemde retoursformulier.

Na beoordeling van uw klacht ontvangt u van ons een retoursformulier en het adres waarnaar u het product kunt retourneren. Na ontvangst crediteren wij het product.
Indien u het product zelf fout heeft besteld zijn wij genoodzaakt 30% retourskosten in rekening te brengen. De kosten en het risico voor het retourneren van een artikel zijn altijd voor uw rekening.

Garantie originele printersupplies

De garantiebepaling van de fabrikant is van toepassing. Indien uw printersupply onverhoopt uitvalt kunt u dit melden via het daarvoor bestemde retoursformulier. In vele gevallen dient u het product op eigen kosten te retourneren.
De kosten en het risico voor het retourneren van een artikel zijn altijd voor uw rekening. Indien u zelf een product fout heeft besteld zijn wij genoodzaakt u 30% retourskosten in rekening te brengen. Retourskosten zijn kosten die voortvloeien uit de administratieve handelingen die verricht dienen te worden  om een product, na retour sturen, te controleren, opnieuw in te boeken en opnieuw in het magazijn te laten plaatsen. Wij zullen u dit vooraf melden zodat u kunt beslissen of u akkoord gaat met deze kosten of dat u het product wilt behouden. In sommige gevallen staan de retourskosten niet in verhouding tot de verkoopwaarde van het product. In deze gevallen wordt de retoursaanvraag (indien er door OfficePower – deprintermonteur.nl  geen fouten zijn gemaakt) afgewezen.

Defecte artikelen van onderstaande merken mogen niet door de dealer retour genomen worden. Klachten op deze producten dienen door u rechtstreeks bij betreffende Customer Service afdeling gemeld te worden.

– Konica Minolta (0900-20202662)
– Oki (0800-5667654)
– Xerox/Tektronix (020-6563620)

Overige artikelen


Op alle overige artikelen is de garantiebepaling van de fabrikant van toepassing.

De kosten en het risico voor het retourneren van een artikel zijn altijd voor uw rekening. Indien u zelf een product fout heeft besteld zijn wij genoodzaakt u 20% retourskosten in rekening te brengen en € 7,50 administratiekosten.
Voor alle artikelen geldt dat het minimale aanschafbedrag € 35,00 moet bedragen om in aanmerking te komen voor het omruilen/retourneren van artikelen.

Uitsluitingen


In geen geval kunt u de volgende zaken retourneren of omruilen:

– Alle artikelen die beschadigd of incompleet zijn of waarvan de originele
verpakking niet meer aanwezig is.
– De verpakking moet bovendien vrij zijn van opschriften, stickers, labels,
prijskaartjes, teksten, etc.
– Indien het artikel is uitgepakt.

Orderbevestiging


Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen krijgt u van ons een bevestiging per e-mail. In deze e-mail staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map

ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neemt u dan contact op met ons via info@officepower.nl 

Verzend-/orderkosten


Per bestellingen brengen wij u verzendkosten in rekening. Het betreft hier een bijdrage aan orderafhandeling, verzending, etc. van uw bestelling. De verzendkosten worden maar één keer per bestelling in rekening gebracht.

De volgende verzendkosten worden per bestelling in rekening gebracht:

– € 3,95 voor bestellingen van t/m 99 EURO
– Gratis verzending voor bestellingen vanaf 100 EURO

Levertijd en bezorging

Voor 15.00 uur besteld morgen in huis.

Op zaterdag, zondag en bepaalde feestdagen worden geen bestellingen uitgeleverd.

 

Artikel niet op voorraad?


OfficePower – deprintermonteur.nl doet er alles aan om meer dan 15.000 artikelen uit voorraad te leveren. Ondanks onze gedetailleerde afspraken hierover met onze leveranciers en fabrikanten komt het helaas een enkele keer voor dat een bepaald artikel niet direct leverbaar is of door onvoorziene omstandigheden tijdelijk uit het assortiment is gehaald. Uiteraard wordt u direct op de hoogte gesteld en zullen wij u indien mogelijk een alternatief bieden.

Kan het afleveradres anders zijn dan het factuuradres?


Ja dat kan. OfficePower – deprintermonteur.nl  biedt u comfort en eenvoud. U kunt in het betaalscherm aangeven waar u uw bestelling wenst te ontvangen.

Indien u niet thuis bent bij bezorging


Het kan voorkomen dat onze bezorgdienst een pakket niet op een afleveradres kan bezorgen, bijvoorbeeld omdat u niet aanwezig bent. OfficePower – deprintermonteur.nl maakt het u makkelijk en zal dan op de eerst volgende werkdag het pakket nogmaals bij u

proberen af te leveren. Mocht u ook dan niet aanwezig zijn dan kunt u uw pakket afhalen bij het depot van de betreffende bezorgdienst.
Wanneer u na een tweede bezorgpoging niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen, dan ontvangt u van de betreffende bezorgdienst een zogenaamd “niet thuis bericht”. Daarop staan de details als adresgegevens en
openingstijden van het dichtstbijzijnde depot vermeld en wordt er een mogelijkheid geboden iemand te machtigen het pakket namens de geadresseerde op te halen.
Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van het “niet thuis bericht” en een geldig legitimatiebewijs. Het pakket dient binnen 5 werkdagen bij het depot te worden afgehaald.

Betalingsmogelijkheden


Zakelijke gebruiker
U kunt bestellen op rekening. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Consument
U kunt vooruitbetalen via Ideal. Zodra de betaling ontvangen is wordt uw bestelling verzonden.

Bankgegevens OfficePower


IBAN: NL36RABO0102886725

BTW nummer: NL811059248B01
KvK: 33270631

0
Winkelwagen